כהן

קובי אור (אדיר, כהרגלו) על "סיפורים קטנים, תקליטים גדולים".

בשבוע הספר אחד, נתן זך כתב לי הקדשה בספר הילדים שלו "הנשר הגדול":

"לאור: אפילו הנשר הגדול דורש בשלומו. בברכת שבוע הספר: נתן זך".

כתודה נתתי לו ספר של המשורר האנגלי שכה אהוב עלי – טום גאן. לתדהמתי, זך ביקש שאכתוב בספר הקדשה. כתבתי: "לנתן. אילו האמנתי באלוהים, הייתי כותב שאני מאמין שאלוהים נגע ביד הכותבת שלך. אבל אני לא. אז אכתוב שאתה נפלא, וראוי לאהבת אמת. אני עוד לא. קובי".

זה לא. אז מה כן?

ספר חדש ויפהפה לבועז כהן. "סיפורים קטנים, תקליטים גדולים". אילו אני הוצאתי ספר, הייתי קורא לו "סיפורים גדולים על תקליטים קטנים". מפני שאני אוהב, גם בכתיבה, להמריא גבוה, שהמרחקים ממני לאדמה (לשפיות?) יהיו גדולים גדולים. ומשום שהיחס שלי למוזיקת פופ / רוק הוא דו קוטבי. אני קרוב לסגידה לרוקרים מוחלטים כמו ג'וני תאנדרס, הנרי רולינס, ג'לו ביאפרה, ענבל פרלמוטר, גבריאל בלחסן. אבל אני רואה שאין יצירה רוקיסטית שמגרדת את העקבים של יצירות קלאסיות אוונגרדיות…

View original post 617 מילים נוספות

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תמיר  On 11/10/2014 at 10:38

    אני יודע שאקרא בו היטב (כולל שמיעה) וגם אתן עותק מתנה לבן שלי – רוקיסט בנשמתו הצעירה שעושה את צעדיו הראשונים בשדה הפורח הזה. מבלי שראיתי – רק המחשבה על ספר שכזה טומנת בחובה שעות של הנאה ענקית…

  • Dhyan  On 11/11/2014 at 18:24

    ביקורת נהדרת. ארוץ לי לקנות את הספר
    (ורק ארצה להוסיף – אני בטוח שגם כבדי ראייה ישמחו לשמוע את הספר הזה. לא יודע למה חשבתי על זה היום)

    • בועז כהן  On 11/12/2014 at 22:52

      זה רעיון מצוין, DHYAN

      • Dhyan  On 11/12/2014 at 22:55

        אני חושב שבני תבורי הוא מישהו לדבר איתו בעניין. אני זוכר אותו כותב על זה בעבר.

  • תמר א  On 11/17/2014 at 13:49

    "אני חושב שכתיבה טובה על רוק זה להבריח אקדח לגן עדן דרך סדק בדימיון של אלוהים. בועז כהן חושב בדיוק להפך. קראו את הספר שלו ותחליטו מי צודק. ותגידו לי. ותגידו לו."
    קובי אור, באמת אדיר כהרגלו.
    (רק בשביל מה ללכלך את הטקסט עם לכלוך על קלדרון על הדרך. לא הבנתי את ההשוואה).
    הספר שלך הוא כתיבה טובה על רוק, אני שמחה מאד מאד על הצלחתו.

להשאיר תגובה

