להיות אובייקט מיני

מאוד רציתי להיות סמל-מין. כן. בדיוק מה שאתם שומעים. אובייקט. לא חלמתי שיגידו שאני חכם, שנון או מעניין. לא השתוקקתי שיראו בי אחד שהוא בעל פוטנציאל, חמוד וידידותי לסביבה. לא. "סקסי בטירוף". זה מספיק, תודה. חלומי היה להיות אובייקט מיני מוחלט. נער פוסטר על נתיבי איילון, אחד שגורם לנשים דוהרות להוריד קצת את הרגל מדוושת הגז ולשקוע בהזיות רטובות. זה כל מה שרציתי.

 

רק שאסור היה לומר זאת, בשם תורת הפוליטיקלי קורקט. אז כמו שנשים משקרות ("מה שחשוב לי אצל גבר זו האישיות"; "נשים לא מפנטזות על סקס, אלא על החיבוק שאחרי") – גם אני שיקרתי. כמו שנשים מכחישות ("אני נגד סטוצים"; "היו לי חמישה גברים בחיים") –  גם אני הכחשתי.

לשאלת המה-אתה-רוצה-להיות-כשתהיה-גדול עניתי בפחדנות מכוערת. "רופא", שיקרתי. "טייס" דקלמתי בצביעות נתעבת, כמו עוד דרומית אמריקאית שחייבת את הבלונד שלה לבקבוק מי-חמצן ומתמודדת על תואר "מיס אמריקה" וכל שאיפתה היא "שלום עולמי ואהבה בין הבריות".

יאללה, יאללה. למה להכחיש? כו-לה רציתי להיות אובייקט מיני. האחד שנכנס לפאב ואף אחת לא חושבת עליו בתור בעל פוטנציאלי, חבר-מבין-שיכול-להכיל-אותי, כספומט מהלך או ידיד-נפש אלא רק על זכר מסוג אלפא שיש לגרור אותו מיד ובדיעבד אל החדר הסמוך ולהרגיע את הבעירה על שולחן הסנוקר. שטחי. רדוד. כן. בהחלט. אבל חי נפשי: אמת דיברתי.

 

כן, קשה קצת להאמין שגם זכרים מצליחים שלא נמרטו משערותיהם כתרנגולת טרם החג, כאלה שבשום פנים ואופן לא נמנים על סקטור מעצבי האופנה והשיער, סתם גברים, לא מטרוסקסואמו ולא כלום, שואפים להמם חושים בזכות איך שברא אותם הטבע ולא בזכות תעודת מהנדס מכונות או מניות במאטריקס. גברים שעשו שניים-שלושה דברים בחייהם משתוקקים בינם לבין המראה שבאמבטיה להיות רן דנקר בלי חולצה – אבל הם יכחישו את זה באלימות, אם תתחקרו אותם. קשה להאמין שגם מרצים בעניבות במכון ויצמן, זכרים בחלוקים ששוקדים על פיתוח תרופה לסרטן, שקועים באדריכלות גנים או עריכת מוסף כלכלי רוצים בערבו של יום מפרך להיות התשובה הקולעת ליעל בר זוהר. מוצר שכל כולו משדר "קחי אותי", ואי אפשר לסרב לו. והלקוחות לוקחות אותו.

 

רובנו לא מסוגלים אבל אנחנו מפנטזים על זה בלילות. נשים חולמות על עצמן עם ביקיני ורוד במידה 36 וקאפ די. גברים רוצים להיות אלה שהבחורה בביקיני הורוד לא תעמוד בפני הטסטוסטרון הכובש שלהם.  אומר זאת כך: הרבה גברים שעירים ומסוקסים אוהבים להסתלבט על בקהאם. כולם, בכל זמן נתון, היו מתחלפים איתו (ולא. לא בגלל ויקטוריה הנעל). אכלנו אותה; אני אומר לו. בטבע הזכרים שוים יותר. לחתול יש ראש גדול ובולט ומאסיביות שרמנטית. הלביאה בסדר, אבל אין על רעמת האריה. ולטווס הזכר יש וואחאד זנב לנפנף בו.

"תנפנף במה שיש לך", ש' אומר. "בארנק, אם אתה כריש נדל"ן. באיי-קיו, אם גמרת פקולטה למתמטיקה. זה הזנב שלנו. אגב, עוד לא פגשתי את הטווס שיש לו את התקליטייה השווה שלך".

 

אבל אני רציתי לפרוש את מניפת זנבי, ושהנקבות יריבו על הזכות להריח אותו מקרוב. להשיג את האפקט מהמם החושים הזה על הסביבה, התגובה שכל פקאצה בת 16 משיגה בקלילות עם מיני, מחשוף, וליפסטיק מזעזע. זה מה שרציתי. בכל פעם שמישהי תורנית פולטת את הצהרת ה"אני?-סמל-מין??" שלה, אני מתחיל להתגרד בעצבנות.

 "אתה לא מדבר ברצינות, נכון?", אמר חבר שלי, בזמן שנתקענו בפקק מול חיים רביבו חלקלק-חזה על פוסטר בגודל העיר שיקגו. "אתה לא היית מתחלף איתו".

לא, בטח שלא, אני מהמהם.

"וגם לא עם מייקל לואיס, נכון?", הוא תובע תשובה כשאני נועץ מבטי עוינות באיש הקוביות נטול החולצה שמצד שמאל של הדרך.

מה פתאום, אני כמעט לוחש, נחנק מקנאה.  אבל תגיד, אתה לא חושב שאינטיליגנציה זה קצת פאסה?

 

 

כן, קשה קצת להאמין שגם זכרים מצליחים שלא נמרטו משערותיהם כתרנגולת טרם החג, כאלה שבשום פנים ואופן לא נמנים על סקטור מעצבי האופנה והשיער, סתם גברים, לא מטרוסקסואמו ולא כלום, שואפים להמם חושים בזכות איך שברא אותם הטבע ולא בזכות השכל, הכסף, תעודת מהנדס מכונות או מניות במאטריקס
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 03/27/2008 at 16:45

    תמיד רציתי להיות סמל סקס…

    ועל זה כבר נאמר בעבר צרת רבים, לא?

  • אם לא המראה, הכסף  On 03/27/2008 at 17:26

    של סמל סקס. דונלד טרמפ הוא מכוער גדול. גם יו הפנר, אפילו בצעירותו, נראה כקרפד. לא נורא בועז, אפשר להצליח גם בלי נתונים של דוגמן על. אבל בשביל זה צריך פיצוי, צריך להיות עשיר
    נקווה שאת זה לפחות יש

  • יעל  On 03/27/2008 at 17:46

    אתה לגמרי סמל סקס
    לפחות בשבילי
    כשאתה מדבר ברדיו ומשמיע את המוסיקה המופלאה
    וכשאתה כותב את כל הדברים שלך
    וגם כמובן שאתה עומד על הבמה ומנגן
    גם אם הבמה היא עשן הזמן
    ולא היו לי יותר מדי הזדמנויות אחרות
    לצערי כנראה

  • אדם  On 03/27/2008 at 18:03

    אני לא אשה, אז אני לא יכול לאמת את העניין הזה לחלוטין, אבל אבולוציונית זכר אלפא זה לא עניין טהור של מראה. נשים נמשכות לסטטוס, והעולם נכון להיום מאפשר המון המון דרכים להשיג את הסטטוס הזה.

    הדרך הראשונה היא כסף וכל מה שמראה שיש לך אותו. מעבר לכך בטחון עצמי גבוה, כשרונות מיוחדים (שמוערכים ע"י הסביבה, אחרת זה לא נחשב) וכדומה. בכלל, כל העניין של הסביבה מאוד קובע – אם החברים מסביבך בבאר נראים כאילו הם סביבך, ולא להיפך, זה משמעותי. אם אתה הבולט מבין האנשים בבר (לא משנה אם זה בגלל הגובה, הבגדים או המכונית), זה תופס.

    מעבר לזה מחקרים הוכיחו שקשה יותר לנשים להסכים על אידאל יופי גברי, לעומת גברים שפחות או יותר מסכימים על מאפיינים ויזואליים שמושכים וכאלה שלא.

    במילים אחרות, לגבר מהשורה יש הרבה יותר כלים להפוך לסמל מין (ע"ע אביב גפן, אגב), גם בלי להוולד בקהאם.

  • אתגר  On 03/27/2008 at 18:15

    מצויין

  • המעריצה הסמויה מהעין  On 03/27/2008 at 18:26

    אבל…בועז.. נשים לא נמשכות ליופי. חיים רביבי או דויד בקהאם לא הפכו לסמלי מין בגלל איך שהם נראים (רביבו פשוט מכוער!). ..רק בגלל שהם חזקים מאוד. זאת אומרת: מפורסמים. עשירים. כל גבר חזק יכול להפוך לסמל מין. כי נשים נמשכות רק לכוח ובורחות מגברים חלשים. זה הכל..

  • מיא עשת  On 03/27/2008 at 20:56

    כתרנגולת מרוטה, בוגרת הפקולטה למדי הלייזר, אתוודה מעל במה מכובדת זו שאילו הייתי משקיעה בשנים האחרונות בפיתוח מוחי חלקיק מהאנרגיה ומהמשאבים שהשקעתי בגופי, הייתי היום מנתחת מערכות בכירה.
    במקום זה אני אוחזת במספר מערכות לבוש יוקרתיות, במערכת דעות נקלות ובמערכת סטריאו משובחת, כי לארוס רמצוטי מגיע הטוב ביותר.

  • איה  On 03/28/2008 at 0:16

    אהבעיה אצלך זה שפעם ב אתה משחרר פוסטים פתטיים. בנות אוהבות בנים עם בטחון עצמי ללא עוררין. לא משנה ממש איך הם מרצים.
    היציאות חסרות הבטחון הללו, הן הפגם באפיל שלך. אישה רוצה בבסיס, מישהו
    to look up to
    חוסר בטחון גברי, וכשאני אומרת חוסר בטחון זה לא אומר חוסר בטחון ללכת מכות. אלא חוסר בטחון בדרך שלך, תהא אשר תהא – חוסר הבטחון הספקני הזה הוא שמוריד.

  • חיים  On 03/28/2008 at 0:20

    את לא רוצה חבר, בן זוג, בן אדם בשר ודם שלפעמים גם חושב, מתלבט, עצוב, כואב, תוהה. לא. את רוצה רובוט. משהו כמו שוורצנגר בשליחות קטלנית. נכון, הוא לא יביע כלפיך רגש בשיט, לא ידע לחבק אותך כשאת עצובה או לדבר איתך כשאת במועקה.
    אבל שטויות. העיקר שתוכלי "טו לוק אפ טו" עליו, מבלי לחוש שיש בו את הדבר ה"איום" הזה הנקרא ספקנות.
    צייד מוצלח שיהיה לך.

  • איתן לרנר  On 03/28/2008 at 0:37

    יכולתי להזדהות איתך בגיל העשרה וגם בשנות העשרים . אבל האמירות שלך בנושא גורפות ומוחלטות כאילו אכן כך הגברים רותים וכך וכך הבנות . זה לא יכול להיות נכון וזה אנכרוניסטי ומעט ילדותי בעיניי

  • דפנה לוי  On 03/28/2008 at 6:53

    להיות סמל מין. רק לעשות מין כמה שיתחשק לי… והחיים גילו לי שבשביל זה ממש אין צורך לעמוד בקריטריונים של תעשיית האופנה, הקוסמטיקה והדיאטות.

  • האיש הרגיש  On 03/28/2008 at 8:33

    חכמה גדולה, את. בחיי. "רק לעשות מין כמה שיתחשק לי". את אישה! א-י-ש-ה ! ברור שאת יכולה לעשות סקס כמה שמתחשק לך. את אישה. איזה בעיה יש לאישה לתפוס זיון בכל רגע נתון? זה כמו שארקדי גאידמק יגיד "לא רציתי להיות עשיר, רציתי רק להיות מסוגל לקנות כל מה שמתחשק לי באותו רגע". וואלאק, אם היית גבר ליום אחד היית רואה מה זה

  • נו...  On 03/28/2008 at 15:04

    סמל מין שלא יודע שהוא כזה, הוא סקסי באמת, לכל הדעות.

  • תמי  On 03/28/2008 at 16:20

    הייתי שמחה מאד לארח בין סדיני סטאד צעיר ומחוטב אבל אין ספק שהאיבר הסקסי ביותר בגבר הוא, כמה קלישאה, המוח. תן לי הומור ואינטליגנציה ואני נופלת שדודה.

    וחיים, מה זה השטויות האלה? גבר בעל בטחון עצמי לא עומד בניגוד ל"בנאדם בשר ודם שלפעמים גם חושב, מתלבט עצוב, כואב, תוהה". דווקא גבר כזה יודע להביע רגש, לחבק כשאנו עצובות ולדבר איתנו כשאנו במועקה.

  • יעל  On 03/28/2008 at 17:58

    מעניין מאוד גברים הם ממש מסכנים עלובי החיים ואנחנו הנשים תמיד למעלה כאילו אנחנו מכשפות ואתם טלית שכולת תכלת

  • חנה בית הלחמי  On 03/28/2008 at 18:29

    לכולם, כו-לם/ן, יש את הרצון הבסיסי להיות נחשקים. רק לקחת את זה למקום חד מימדי משהו. לא? א/נשים נחשקים מינית בזכות מה שהגוף משדר, ובספקטרום רחב ומגוון של מראות חיצוניים. לכל סיר יש מכסים. האם מה שאתה מבקש זה פשוט להתאים ליותר מכסים?

  • ליה.  On 03/28/2008 at 18:44

    זה לאו דווקא הריבועים בבטן או צורת האף.
    להיות סמל סקס זה להקרין את הסקס מבפנים. להרגיש נחשק, זה משהו בעיניים, בריח, בדיבור, בהליכה.
    ראיתי בחיי גברים מושלמים מבח' מראה חיצוני אבל היו רחוקים מלהיות סקסיים.
    ראיתי גברים שלא היו להם תוי פנים מושלמים או גוף מושלם, אבל הם היו סקסיים בטירוף.

  • מיא עשת  On 03/29/2008 at 0:40

    כולכם "מאשימים" את הנשים בכך שקל להן להשיג זיון.
    אבל זה בדיוק העניין – רוב הנשים לא מחפשות רק זיון .
    ורגש ואיכפתיות ודאגה ואהבה הרבה יותר קשה ל"להשיג", וגם אם את אוביקט מיני, זה לא ממש יעזור לך (מניסיון), כי ערימות של גברים ירצו אמנם לשכב איתך, אבל זה הכל.
    וממתי אתם חייבים גוף של הרקולס כדי לקבל תשומת לב מנשים?
    תקנו אותי אם אני טועה, אבל מי שנשפטות, ובחומרה יתרה, על פי צורתן החיצונית הן עדיין אנחנו, הנשים. ראיתי דוקטורים שהשיגו זיונים בזכות מעמדם. יש לזה אפילו שם: כריזמה של תפקיד. לא ראיתי דוקטוריות מבוקשות באותה מידה. אם את אשה, את עדיין צריכה להיות לפני הכל יפה. וכן, גם לא להזדקן לעולם כי זה ממש פויה.

  • לוני  On 03/29/2008 at 8:43

    לא ברצינות.
    קראתי דיונים, (וזיונים) על זה כבר לפני לפחות 15 שנה.

    האבולוציה קבעה שהגבר מת לזיין וצריך להילחם על זה.

    המודעות של היום, מנסה לקצר זמנים ,לעקוף אבולוציה, ושואלת מה קורה פה.

    כן דוקטור, לא דוקטור, פעילות הורמונלית תחסל את ההבדל בין השניים.

    ברגע המתאים, גם ביל גייטס יוותר על חצי מהונו, בשביל זיון.

  • לטם  On 03/29/2008 at 8:56

    מפתיע לשמוע דבר כזה ממישהו שהייתי בטוחה שמסתמך על היכולות האינטלקטואליות שלו ותו לא בכל הנוגע ליחסים שבינו לבינה.

    אני חייבת להודות שאני מלאת הערכה כלפי האמירה הזו, כי לפעמים נדמה שאם יש לך מוח, ואתה אף עושה בו שימוש יאות, אז זה לא לגיטימי יותר לשאוף להיות זכר אלפא, או בחורה בביקיני מידה 36.

    למרות שגם עם אי אלו הוכחות ליכולות המנטליות שלי, אני בטוחה שהשאיפה הבסיסית ביותר שלי, כמו של כל בחורה, אישה you name it, זה שיגידו שהיא "יפה".

    ובהזדמנות זו,
    תודה על גילוי הפינגווין קפה אורקסטרה.
    בשבילי לפחות, הם חדשים.

  • ולרי בראל  On 03/29/2008 at 12:07

    כמה דברים מרעננים
    אני אישה, הייתי סמל מין מגיל 22 ולא בגלל מיני וליפסטיק..רק אופי מאוד חיצוני
    גברים סקסיים..לא מחויביים להיות עם קוביות..זה כנראה משהו מאוד אישי..אותי מחרמן גבר מצחיק שנון, עם אנרגיה מינית של אריה חרמן.
    לגבר קל להשיג סקס, הוא רק חושב שהוא צריך להתחכם, אם הגבר מוצא חן בעיניי, ואני מזהה שהוא רוצה אבל מתחיל לזיין לי את השכל..מה לעשות אני מאבדת עניין.
    למה לא להיות חד וחלק. אני רוצה לזיין אותך עכשיו! אותי זה ישר מפיל לרשת. הופך אותו לסמל מין שאין שני לו.
    ואני דווקא לא מהנשים המתכחשות..אני מודה בכל פה.סקס הוא מרכיב עיקרי בחיי..ותעודת דוקטורט לא תעזור לגבר להיות זיון טוב או סמל מין.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 03/29/2008 at 19:21

    אני מנסה להסתכל אחורה על ניסיוני העשיר למדי, יש להודות, ומעטים הגברים שעשו לי את זה בגלל מראם החיצוני.

    הם צריכים להצחיק אותי, קודם כל. ואם הם גם כותבים טוב, זה צירוף שאני לא עומדת בפניו.

    יש כאלה שנופלים על סעיף המראה החיצוני, מודה, אבל זה במקרים קיצוניים למדי.

  • רונה צורף.  On 03/30/2008 at 11:22

    כתבת יפה, הישר מהבטן הגברית והעצובה שלך,
    באמת תודה, רונה.

  • אודי אפנג'ר  On 03/30/2008 at 11:30

    הוא אומר את האמת הפשוטה והאכזרית של הקיום הגברי. זה פשוט ענין של ביקוש והיצע. גברים לקנות הרבה סחורה, וביוקר, נשים מוכנות למכור מעט, ובמחיר יקר מאוד. עקומת הביקוש וההיצע הזו היא ענין כלכלי לגמרי.
    לאישה קל מאוד להשיג כמה סקס שהיא רוצה, בכל רגע נתון.
    משהו שקל לך כל כך להשיג אותו, אתה לא מחשיב כמשהו חשוב במיוחד. אתה לא מעריך במיוחד את העובדה שיש לך לחם על השולחן, אלא אם נלחמת בטירוף כדי לקנות את הלחם הזה.
    בן אדם שבע מאוד, אף פעם לא יכול להבין בן אדם רעב מאוד.

    ולכן נשים לא יכולות להבין גברים. או שאולי הן מבינות יותר מדי טוב. הן מבינות שאפשר להעלות את המחיר עוד ועוד, ועדיין להצליח למכור, כי תמיד תהיה דרישה גברית, וזה לא משנה כמה שנשים יקשו את החיים על הגברים, הביקוש לא יירד לעולם.
    וככה כל מיני מיליונרים כבדים מוכנים לשלם אלפים רבים של דולרים לבחורות יפות, רק שייכנסו איתם למיטה.

    ביקוש והיצע. זה כל המשחק. גברים עשירים מאוד יכולים להשיג נשים יפהפיות, אבל עדיין הם יצטרכו לשלם הרבה מאוד כסף. לקנות דירה. מכונית. מעילי פרווה. תכשיטים. נסיעות לחו"ל. נשים יודעות לנצל יפה מאוד את הכוח העצום שיש להן כתוצאה מעקומת הביקוש וההיצע של הטבע.

  • בועז  On 03/30/2008 at 11:33

    מועדוני חשפנות ומכוני ליווי הם ענין נתעב. שוק בשר מכוער. גברים עצובים ונואשים משלמים כסף לנשים עצובות ואומללות עם מבט ריק בעיניים. זוועה.

  • איילת  On 03/30/2008 at 11:54

    רזי,כמה עצוב זה נשמע.ממש לרחם על המין הגברי הרעב לחום

    מהצד הנשי זה מרגיש שיש מסביב גברים חרמנים שחושבים רק מהאיבר שלהם, שרוצים לכבוש ואחר כך ללכת לאישה הבאה, לצוד עוד ועוד

    ואישה לא רוצה רק זיון. היא רוצה אהבה וקשר ואינטימיות, ורוצה להישאר.

    גבר רוצה אישה יפה בדיוק כמו שאישה רוצה גבר יפה, ולא – לא כל אישה יכולה להשיג זיון עם הגבר שהיא תרצה, עם החום שהיא תרצה

    אני מכירה מישהי שסירבה להיענות לחיזוריו ולתחנוניו המיניים של דודי בלסר, כי הוא לא משך אותה

    העניין הוא אצל סמלי המין האלה – שלא תמיד הנשים האלה שהם רוצים, באמת רוצות אותם,
    המון פעמים הן מעדיפות תיחכום ועומק, הומור אירוניה וחתרנות, ולאו דווקא את הנסיכים המשעממים האלה (זו כמובן הכללה)

    אם גבר יפה תואר מביט בי ומנסה לפתות אותי,
    לא יהיה לו יותר קל מגבר מבריק ומרתק שעושה זאת.

    ועדיין אני מבינה את הרצון הבסיסי, השטחי והמיידי לעבור ברחוב ולדעת שהעולם מחסיר פעימה.

  • נתלי  On 03/30/2008 at 14:59

    נכון, ל-90% מהנשים קל יותר להשיג סקס מגברים – אבל עם מי? לא תמיד עם הגברים שהיא רוצה.
    לא כל אישה יכולה להשיג את אותו סמל סקס נחשק. בשביל זה, בד"כ, היא צריכה להיות מאוד נחשקת בעצמה.
    לא כל הנשים מאוד נחשקות – כן, הן יכולות להשיג זיון, אבל לא תמיד עם מי שהן באמת היו רוצות לזייין ובכוונה אני משתמשת במילה הזאת, כי אני לא מתייחסת פה לאינטימיות וקשר וללהשאר-נטו סקס.

  • יעל  On 03/30/2008 at 22:14

    אני חושבת שהדיון הוא לאו דווקא אם קשה או קל "לתפוס זיון" אם אתה לא "סמל מין".

    בועז בעיני הוא כזה, כי הוא משדר מיניות, וכי הוא מאוד אטרקטיבי, לא כל כך בגלל הצורה החיצונית שלו,אלא בגלל מה שהוא חושף – אם כי הצורה אינה פוגעת כלל בעניין. הוא אולי לא דודי בלסר (שאין לי מושג מי זה הדודי הזה ואיך הוא נראה) וגם אני בתור פרגית בת 40 לא כל כך מתעניינת באפרוחים צעירים.
    אבל בעיני – – למוסיקאים למשל – יש מקדם גבוה של סקסיות

    ועוד אני יכולה להגיד, שבתור אישה שלא עומדת כלל בקריטריונים של 'סמל מין' – במובן התרבותי העכשווי – נמוכה, שמנה, אם כי יפה מספיק וחכמה יותר –
    אני שמחה מאוד להיות מאוד מינית או סקסית בשביל
    מי שאני בוחרת להיות
    וגם אצל מי שמזהה את זה אצלי בלי שאני אצטרך להתאמץ.
    הנחשקות היא בעיני לאו דווקא פונקציה של מראה אלא של הבנה – תלוית מצב : מה אנחנו רואים ברגע הנתון אחד בשני. לאו דווקא בן זוג פוטנציאלי או מערכת יחסים מורכבת, אלא הדדיות

    אז אני יודעת, שלא בהכרח מסובבים את הראש כשאני עוברת, וזה לא מטריד אותי,
    אני אהיה מודאגת יותר אם מי שאני בוחרת או רוצה להיות איתו, לא יזהה

    ועוד אני יכולה להגיד, שאולי ההבדל בין המינים פה הוא שמיניות שלי לא מאיימת (פיסית) על הגבר, כשהוא לא מעוניין, אבל יש משהו מאיים יותר כשגבר 'מעוניין יותר'

  • חבצלת  On 03/31/2008 at 11:31

    האם אתה באמת מוכן לוותר על מי שאתה?
    לא בטוח. זה יותר כמו בעז כהן שמשחק בפנטזיה

  • אלינור ברגר  On 03/31/2008 at 12:03

    נדמה לי שכל הנשים מסבירות די טוב את הענין. המושג הזה "גבר סקסי" לא קשור (בהכרח) ל"גבר יפה". יכול להיות גבר יפה שאינו סקסי.
    יכול להיות "גבר סקסי" שאינו יפה, בהכרח (לפי המושגים המקובלים).

    אני חושבת שעמוס עוז הזקן הוא סקסי. שמוטי קירשנבאום השמן הוא סקסי. ששלמה ארצי הנמוך הוא סקסי. אני רואה כל יום מדענים וחוקרים ומרצים, שהמוח המבריק שלהם הופך אותם לסקסיים מאוד. גאונות היא סקסית. כישרון הוא סקסי. גבר שיודע לרקוד הוא סקסי. גבר שיודע לכתוב הוא סקסי.

    נשים פשוט מחפשות את ה"עוד משהו", שיעשה את הגבר לסקסי.

    ועוד משהו.
    בעיניים שלי, אני חושבת שרק אישה רדודה שמסתכלת רק על החיצוניות, דוגמן ייראה לה סקסי. כמו שדוגמניות נמשכות לכדורגלנים. הן לא מחפשות את ה"עוד משהו". רק את המראה החתיכי (ואת הכסף).
    אבל
    בעיני אישה אחרת, רק גבר רציני וחכם (בלי אף קוביה בבטן) יהיה הכי סקסי בעולם.

    בכל אופן, ככה אני רואה את זה…

  • עידית  On 03/31/2008 at 13:52

    היית לי בתוך הראש קודם?
    או שפשוט אצלך התיישבו המילים בצורה קצת יותר רציונלית….

להשאיר תגובה

