היא אנגליה; היא אוהבת לאכול; היא מושלמת

המלכה בשמלה כחולה. נייג'לה לוסון היא מלכה. היא האישה המושלמת. היא דונה אידאלה. היא אנגליה. אישה דשנה. אוהבת לאכול ולהאכיל. אינטיליגנטית בוגרת אוקספורד ובעלת טעם מצויין.

לא דופקת חשבון למשקל.

לא קרבן אופנה.

לא בלונדינית בזכות איזשהו בקבוק מי-חמצן.

לא לובשת מכנסיים.

 

היו שטענו שהתכנית Nigella Bites יותר מגרה מכל סרט פורנו. יפהפיה אנגליה עסיסית מערבבת חומרים ויוצקת נוזלים מפזרת תבלינים ומלקקת שפתיים בתענוג גלוי
הספרים של נייג'לה נמכרים היטב. לחמניות חמאה תפוחות. פילה לבן מזוגג בטעם מתקתק. עוגת גבינה אוורירית עם לימון מגורד. עוגיות חמוציות ושוקולד לבן. נייג'לה מכשפת.

נייג'לה היא כוכבת. היא סופרסטארית בשמי השפים. אם יש דבר נפלא בעולם הזה; זו אישה שאוהבת ויודעת לאכול טוב ולהתלבש נפלא. "אין לי מכנסיים בארון", היא אמרה כשחיטטו לה בגרדרובה ב"גוד מורנינג אמריקה".  נייג'לה; את מושלמת! מ-ו-ש-ל-מ-ת!

מי יתנני עוף. שחום. זהוב. פריך. נייג'לה לוסון וידיד
המערכת הגובלתית במוח שלנו, היא שאחראית על המזון ועל הסקס. זו המערכת הפרימיטיבית ביותר. הראשונית. זו שאמורה לדאוג להישרדות שלנו. לאכול ולהזדיין.
האוכל והמין מגרים שניהם את אותו מרכז ההנאה במוח, הנקרא ספטום. שניהם יוצרים תחושה של מלאות פיזית ורגשית.
ההתנהגות האנושית מושפעת פעמים רבות על ידי הנאה. מדובר על אותם אזורים במוח, על תחושות זהות או דומות המביאות לסיפוק הצרכים הבסיסיים ביותר. לא במקרה תיסכול מיני מוליד הסתערות מטורפת על המקרר ולהיפך: אנשים מסופקים מינית מרגישים פחות צורך לזלול
(נייג'לה לוסון)
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שי טוחנר  On 02/12/2008 at 14:30

    לגבי הקרירות של הנשים הבריטיות.

    ממש לא נכון.

    יש בריטיות סקסיות וחמימות, בעיקר בסקוטלנד אבל גם באנגליה, צריך להכיר ולדעת למצוא אותן.

    וזו דוגמא אחת מני רבות.

  • בועז  On 02/12/2008 at 14:36

    לי לא היה שום מיתוס.

    הבריטיות רחוקות מאוד מאוד מלהיות "קרירות".

  • עידית  On 02/12/2008 at 14:47

    למה אוכל לא בראש שלי…
    (טוב בדרך כלל…)

  • מאי  On 02/12/2008 at 14:56

    למה בעיניך אישה שהיא נשית חייבת ללבוש שמלה או חצאית?
    אישה היא נשית בזכות עצמה ולא בגלל הבגדים שהיא לובשת.

  • ריקי כהן  On 02/12/2008 at 15:04

    נראית נפלא, הלוואי עלי.

  • דודו  On 02/12/2008 at 16:10

    וכל מילה מיותרת

  • דודו  On 02/12/2008 at 16:11

    http://www.b3ta.com/board/7601802

  • בועז  On 02/12/2008 at 16:38

    אף אישה לא *חייבת* כלום.

    אבל אני, אישית, אוהב נשים שלובשות שמלות או חצאיות. אני, אישית, לא אוהב נשים שלובשות מכנסיים ואישה שלובשת שמלה או חצאית היא הרבה הרבה יותר נשית ומושכת, בעיני.

  • אסתי  On 02/12/2008 at 17:10

    אני רואה שאין לי שום סיכוי איתך. גם לובשת מכנסיים, גם אין לי יותר מדי בפרונט, גם לא אוהבת לאכול…
    ומה עם היופי הפנימי אני שואלת? לא תעגל למעני פינות?

  • ח ל י  On 02/12/2008 at 17:28

    אני חושבת שהיא מקסימה יפה אינטליגנטית ומצויינת בכלל – שלא נדבר על קולית בטרוף בתוכנית טלוויזיה שלה
    אבל מה יהיה בועז?
    איך תמשיך לשפוט אותנו ואת הנשיות שלנו על פי הדשנות והבגדים שאנחנו מעדיפות מה יהיה?

    אני לא דשנה, אוהבת מכנסיים וחצאיות באותה מידה, תלוי במצב רוח שלי באותו יום,אני אוהבת לאכול,באמת וממש, בלונדינית מההתחלה עם חיזוקים מהיום,
    וכל פעם מחדש נעלבת – כדי לחדד נקודה 🙂 – שבגלל החוסר דשנות שלי, הג'ינסים ההדוקים שלי ואני די חושדת שהשטיחות הבסיסית שלי אתה פוסל את הנשיות שלי שאני כל כל אוהבת ומרגישה, מה יהיה?

  • בועז  On 02/12/2008 at 18:43

    1
    אני *לא פוסל* נשיות זו או אחרת. חס וחלילה. איך הגעתן לזה??! זה לא כתוב בשום מקום פה.

    2
    כל המובא לעיל ובבלוג זה בכלל הוא *טעמו האישי* בלבד של בעל הבלוג. אין מכך כדי להסיק על טעמם של גברים מזרחיים בכלל או של סקטור זה או אחר בציבור הזכרים בישראל.

    3
    הכותב מייצג אך ורק את עצמו ולא מהווה שופר למגזר כלשהו. אם היה "מסדר חובבי השמלות והחצאיות" מן הסתם הייתי נמנה עליו, אבל אני לא מכיר משהו כזה

    4
    יש נשים המעדיפות גברים עשירים וחלקים. כגבר שעיר ועני אין לי סיכוי להיות אטרקטיבי בעיניהן, וזה בסדר גמור. אני לא נעלב. זו זכותן המלאה

    5
    אני מעדיף לשקוע בתאוות בשרים ולא בסלט חסה ירוק.
    עם זאת, איני פוסל את זכותם של צמחונים לזלול בתאווה כרוביות ומלפפונים, בשעה שאני מסתער על אנטריקוט והמבורגר עסיסי. איש באמונתו יחיה ובאהבותיו הפרטיות ישקע

    • ג'וד  On 12/27/2012 at 14:40

      כל מילה בסלע. אם לא כאן תוכל להגיד מה שאתה באמת חושב, אז איפה כן?
      נכון, אני משוחדת. גם אני מלאה, אוהבת לאכול ולשתות. אבל למרות זאת, הייתי רוצה להיראות כמו ג'סיקה ראביט…. וכן. אין ספק שה"אול אין" שלי יהיה תמיד על המבורגר עסיסי ולא על חסה…

      • בועז כהן  On 12/28/2012 at 8:39

        אני תמיד אומר וכותב את מה שאני באמת חושב.

  • משה אוהב ת'קשה  On 02/12/2008 at 19:08

    אתה אומר בלי חשבון את מה שאנחנו חושבים בשקט בלב (ולא אומרים מהפחד מהאישה..)

    (-:

    סלמתק

  • שרה אסתר קריספ  On 02/12/2008 at 19:14

    ההבדלים בין זכר ונקבה הם גדולים. ענקיים. הבדלים אלה משפיעים על דרכי החשיבה, הרגשות, הדיבור והפעולה השונות בין שני המינים. ההבדלים הם פסיכולוגיים, רגשיים, גופניים, רוחניים ואינטלקטואליים.

    בשורה התחתונה אנחנו או גבר או אישה. ההבדלים בינינו לא אמורים לגרום למרחק בינינו אלא לקרב אותנו זה לזו, לאזן זה את זו ולהתקשר זה עם זו, ויש לחגוג את קיומם ולא ליצור הפרדה בגללם.

    http://www.he.chabad.org/library/article_cdo/aid/477856

  • אסף  On 02/12/2008 at 19:17

    יהודיה כשרה מבית טוב 🙂

  • מעין  On 02/12/2008 at 19:49

    אם הוא היה כותב שהוא מעדיף את הנשים שלו בלונדיניות, רזות ובמכנסיים היו צועקים עליו באותה מידה. עזבו אותו.

    (ואני איתך, אוהבת את הנשים שלי מלאות ובשמלות, לפעמים גם מכנסיים עובד.)

  • רונית  On 02/12/2008 at 22:38

    אני קניתי את אחד הספרים שלה רק בגלל התמונות. היא יפה ופוטוגנית בטירוף. פשוט מהממת ומודעת לזה לגמרי.
    בועז – אני איתך. ומרבית גברי העולם כנראה.
    אממה-
    המתכונים שלה ממש מאכזבים ברובם.
    לא משהו.
    ומתה על הכותרת
    how to become a domestic Goddess

  • איילת  On 02/13/2008 at 1:46

    "נייג'לה לאוסון לא דופקת חשבון למשקל. לא קרבן אופנה. אינטיליגנטית בוגרת אוקספורד ובעלת טעם מצויין."

    אישה שהיא חבילה המכילה את אוני' אוקספורד, את הגישה הזו של לא להיות קורבן אופנה ולא לדפוק חשבון למשקל ו/או למה שהחברה חושבת שהיא צריכה להיות, לא יכולה להיות אישה מטומטמת.
    לכן, קצת מוזר לי שמכל זה; דברים שבועז הדגיש ובשמחה, את הגעת למסקנה ש- "איך תמשיך לשפוט אותנו ואת הנשיות שלנו על פי הדשנות והבגדים שאנחנו מעדיפות, מה יהיה?…."

    ???

    למה בכוח? אמר יפה, אמר אינטיליגנטית, אמר עצמאית, אמר לא קורבן- לא קורבן אופנה ואני מנחשת שלא קורבן משום סוג- אז למה את בכוח גוררת את זה לכיוון הסמי-שוביניסטי? לא חייבים, באמת שלא. תני לנשום.

  • נבט חיטה  On 02/13/2008 at 12:14

    חה חה חה
    🙂

    אני לובשת מכנסיים (שמלות לרוב בקיץ), מחזקת כמו חלי את הגוון הבלונדיני שנולדתי איתו, רזה וחיוורת וישראלית שורשית נטולת מבטא קוקני.

    וכן, מאוד אוהבת אוכל על כל סוגיו אבל חילוף החומרים אצלי עושה את שלו
    :-))

  • יעל ישראל  On 02/13/2008 at 14:50

    כל הכבוד, גם אני מאוהבת בה, וחלומי הוא להיראות כמוה.

    והנה רשימה שכתבתי על אהובתי בזמנו.

    http://www.foodblog.co.il/article.asp?aid=604

  • מאזינה קבועה  On 02/13/2008 at 14:58

    (-:

  • חלי גולדנברג  On 02/13/2008 at 15:03

    🙂

    בסדר. בסדר

  • שולמית גלאור  On 02/13/2008 at 19:56

    אני מעריצה שלך ממזמן. מזמינה אותך להשתתף בשאלון הזה

    http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?blogID=22&itemID=3420

  • מיא עשת  On 02/13/2008 at 22:48

    אבל לפי כמויות המזון הלא-בריא שהיא אוכלת היא היתה צריכה להיות ענקית.
    אין מצב שהאשה הזאת לא מקיאה לפרנסתה, ושוב סליחה שהגעלתי (אני אשה מגעילה, פשוט)
    ולגבי העדפותיך, זה מזכיר לי סרט שראיתי בערוץ הבידור על רוד סטיוארט, שבו אמר: תמיד היתה לי משיכה לבלונדיניות מרשימות, לא יודע, מין שריטה כזאת.
    שריטה ייחודית.

  • איילת  On 02/14/2008 at 0:08

    את טועה, טועה בגדול.

  • אתי  On 02/14/2008 at 8:43

    יש רק מלה אחת לתאר אשה כזו: voluptuous…
    בטח אתה מגיב כך גם למראה אניטה אקברג.
    מהצד שלי, תמיד העדפתי גברים עם כרס. אולי זה דומה.

  • אביבה  On 02/14/2008 at 10:47

    היא אריסטוקרטית, לא? נייג'לה. אין דומים 100 ס"מ היקף של ישבן אריסטוקרטי מעודן ומדושן, ל-100 ס"מ היקף תחת של פרחה מהפרברים.

    מה שאני מנסה לומר זה, שבפוסט הזה פתחת את התיאבון להרבה צ'פצ'ולות בת ימיות, שעכשיו חושבות שאם יאכלו הרבה הן יזכו לאותה הערכה שאתה נותן לנייג'לה 🙂

  • צ'פצ'ולה בת-ימית  On 02/14/2008 at 11:33

    איזה אוסף של נשמות טובות התקבצו כאן. כ"כ מנחם לראות ולדעת ש(כרגיל) נשים לא מסוגלות לפרגן אחת לשניה, לא מסוגלות לקבל את זה שלמרות שהן מרעיבות את עצמן ולועסות חסה ברוטב מים כבר שנים וטובעות ביוגורטים 0% ופריכיות אורז, בסוף באה מישהי עם מידות שרחוקות מלהיות מושלמות ועם גינונים שרחוקים מלהיות פולניים, ולוקחת את כל הקופה.

    כי מה שלא תבינו לעולם זה שאין לכן מושג ביופי נשי, שאת אף אחד לא מעניין שנולדת 'עם גוון בלונדיני', שאין דבר מגוחך יותר מלנפנף בחילוף החומרים הטבעי שלך, ושצריך להיות אישה מאוד מאוד מתוסכלת כדי להאשים מישהי אחרת- שבטוח נראית יותר טוב ממך ובטח ובטח מרוויחה יותר ממך ועצמאית יותר ממך- שהיא מקיאה לפרנסתה.

    פשוט חבורה של צרות-עין ומוגות-לב.

  • avha  On 03/02/2008 at 17:07

    נקרעתי מצחוק! מכל מה שמסתובב כאן.
    ומיא עשת קוראת כאן..יפה לך, בועז. היית אוהב אותה.

    אני כבר לא לובשת שמלות (כמעט).
    וגם לא צופה בטלוויזיה.
    והאשה הזאת לא מושכת אותי בגלל האובר מתיקות שהיא מקרינה.

    אבל הזדהתי עם "אני מעדיף לשקוע בתאוות בשרים ולא בסלט חסה ירוק."

    צ'ירס!

  • האמת, אחלה פוסט. היא באמת סקסית. אבל אני גם חושב שלא צריך להגזים עם האוכל, בסוף זה מתפרץ. או שמתחילים לתקלט כמו אהרוני ואז הכל יורד

  • Miron  On 12/28/2011 at 9:54

    (She gives Judaism a good name (half Jewish married to a Jew

  • shira.T  On 12/28/2011 at 11:27

    איזה כייף לשמוע שאתה אוהב נשים דשנות 🙂

    • בועז כהן  On 12/28/2012 at 8:36

      אני אוהב גם נשים דשנות.

      לא רק.

      בעיקר אני אוהב נשים נשיות שיודעות ליהנות מהחיים, בלי קשר למשקל הגוף שלהן.

  • גד  On 12/28/2011 at 12:43

    קצת רקע אישי עליה – בתו של שר האוצר לשעבר נייג'ל לוסון. נשואה לאיש הפרסום ואספן האומנות צ'ארלס סאצ'י.

  • llaliiblue  On 09/06/2012 at 17:47

    הלוואי שהחברה שלנו הייתה "מתירה" יותר נשים כאלה, שמרשות לעצמן להיות משוחררות ולא סגפניות. אני – סגפנית במהותי, כלומר בכל מה שקשור באוכל, אני אנהג בצמצום, שונאת חסה אבל מוכנה לחיות על גזר וקישוא. ועדיין, מעולם לא הסכמתי לאכול סלט בארוחה עם גבר ולהרוג את החוויה, אוכל זו תשוקה. אם רק יכולתי הייתי אוכלת רק בידיים (גם סלט:). אני מעריצה נשים שיודעות להינות מאוכל ונראות טוב או יותר מזה- אוהבות את עצמן. בכלל אני מעריצה נשים שאוהבות את עצמן.

  • יוסף ע  On 09/06/2012 at 20:34

    אישה מדהימה, ראשית יחסית לג'ינג'יות והבלונדות מהממלכה שראיתי באיזורי גלזגו ודרומה (שאלוהים יסלח לי, אבל אנגליות בדרך כלל אינן בעלות טעם סביר, הן צעקניות מדי, רוב מה ששווה לשים עליו עין בממלכה המאוחדת הוא מיובא בתחום הנשים) נייג'לה מדהימה במראה שלה.
    גם השחור בשיער ועיניה הכהות וכמובן האוכל שיוצא מידיה.

    ואם כבר בסקוטלנד עסקינן – חיבתי לעם הסקוטי היא בעיקר בשל הבשר הטחון שהם אוכלים (האגיז זה נקרא?) והמוזיקה שיצאה משם. בגלזגו שוק הקלטות הפירטיות ושאר הטובין ממוקם שומו שמיים מול אוניברסיטה ( עם מתקדם הסקוטים, הם מתירים סחר פירטי בחומר משובח תרבותית באופן חוקי) , שם העמקתי את המחקר בקלטת של הלהקה האנגלית היותר גדולה מהסמיתס אפילו, שושני האבן, על אף שהוציאו תקליט ומחצה (ואני מתנצל על המחלוקת עם בעל הבלוג)

  • ליאת רוזנבלט  On 12/01/2012 at 11:09

    א. אני צריכה ללבוש יותר שמלות
    ב. איזה כיף שאני אוהבת לבשל ולאכול
    ג. איזה כיף שאני אוהבת לבשל ולאכול

  • אורה גור אש  On 12/01/2012 at 18:40

    הכל נכון כאשר מדברים על נייג'לה, היא מדהימה במראה שלה, בקסמה האישי, בכישוריה כשפית ובסקסאפיל שלה שמפיל לריצפה גם את הנשים בינינו…
    ואי אפשר בלי להזכיר גם את זוג השדיים שלה, שנראה שהיא די גאה בהם (ובצדק. יש על מה).

  • אנה  On 12/01/2012 at 20:51

    בועז. תמשיך עם הראש שלך.הוא מדליק.
    וסקס ואוכל זה אותו דבר…
    ובכלל…
    לחיים.ספרינגבנק 30 שנה.כייף.

  • ורד נבון  On 12/03/2012 at 9:03

    מצד אחד, ללא ספק אישה סקסית עם פרונט מפואר (שמכניס למגננה נשים רזות כמוני)

    מצד שני חבל שאין גם נשים שמספרות בחופשיות על הפנטזיות המיניות שלהן. לך יש רק מודל אחד? לי יש כמה – גבוה, מלא וחם מזג כמו ז'ראר דפרדייה, או אנטי גיבור מהסוג של אל פאצ'ינו, או יצרי כמו מרלון ברנדו ב"חשמלית ושמה תשוקה".

    האידאל הגברי שלי הוא פועל בניין עם תואר שלישי באוקספורד, שאוהב לאכול, לבשל ועוד כמה דברים. אני יכולה לכתוב על זה פוסט שלם, מצד שני- כבר פגשתי את האידיאל הגברי, הקשר היה קטסטרופה, אם יהיה זה שנית שיהיה זה אחרת…
    בכנות, הגבר המושלם הוא זה שיודע שהוא לא מושלם, ולא מצפה לשלמות מהאישה שאיתו.
    ואגב, יש עוד משהו שמפעיל את הבלוטה ההיא במוח: מוזיקה.

    • בועז כהן  On 12/28/2012 at 8:34

      כמובן שאין לי מודל אחד של אידאל נשי.

      כמו שאני לא אוהב רק סוג אחד של מוזיקה.

כתיבת תגובה

