דברים שלא ידעתם עלי

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מייקי  On 01/31/2007 at 10:49

    מ-ר-ת-ק 🙂

    טרם הספיקותי להתעדכן במעלליו של ג'ו המבתק, אבל חייבת לעדכן כאן ש:

    חלי כתבה:
    http://www.notes.co.il/chelli/28235.asp

    גדי שמשון כתב:
    http://shimshon.net/?p=9

    זהו. עכשיו אפשר ללכת לקרוא את ג'ו.

    🙂

  • ערס פואטי  On 01/31/2007 at 12:01

    וזה המקום להוסיף שני פכים קטנים: האחד, שהולדתו של הערס הפואטי כדמות וירטואלית התרחשה גם היא בבננות (ונדמה לי שזיהיתי אותך לפני שסיפרת לי, לא?), והשני, אפרופו כתיבת המוסיקה שלך, אני זוכר את הראיון הראשון שערכת עם מוסיקאי, נדמה לי דני ליטני, וכמה היית חרד אז. היה ראיון טוב, אם אני זוכר נכון.

  • ריקי  On 01/31/2007 at 12:24

    כתבתי קודם, אבל לא ידעתי שצריך להזמין, וכשהעירו לי בתגובות שחררתי משהו מהיר מידי. אחרי שאני קוראת אתכם אני מבינה שיצאתי פחדנית, תיתכן גרסה פנימית וסודית במייל
    http://www.notes.co.il/riky/28172.asp
    את אבנר אברהמי מאוד אהבתי כעורך שלי בשעתו.

    לא זכרתי את ג'ו המבתק, אבל הייתי מעט מאוד בבננות, זוכרת משם את הערס.

  • ריקי  On 01/31/2007 at 13:21

    גם אני רציתי להיות עורכת מוזיקלית בגלצ, אבל לא הגעתי אפילו לשלב המיון הראשוני. כתבתי לצבא שאם הם לא מגייסים אותי לגלצ, שישכחו ממני, מעדיפה לא להתגייס, וזימנו אותי לשיחה הבהרה שבה הוסבר לי שעברתי את הגבול

  • אביבה  On 01/31/2007 at 14:40

    ואני, כמו שכתבתי בפוסט 10 הסודות הקודם, הגעתי לרשימת השמונים. זכור לי עדיין הראיון מול ארז טל ודובי לנץ. לא היה לי סיכוי, בדיעבד, מול הצפונים הבטוחים בעצמם שפגשתי שם.

    אגב, בזמן שתכננתי להזמין אותך ואת דויד, ראיתי שכבר כתבת ואף הזמנת אותו. נו יאללה.

  • דבי  On 01/31/2007 at 15:15

    כשחשפתי חמישה מסודותי. אחד מהם כבר ידעת…
    היה מעניין לקרוא את שלך. אולי תספר סודות נוספים?

  • ליה  On 02/08/2007 at 12:41

    מעניין לקרוא.
    הכי מקומם היה המבחן בחיבור.

  • drorko  On 06/15/2009 at 22:30

    אהבתי שפעם סיפרת שכיסחת את נושאי המיגבעת
    אי שם בתחילת הדרך שלך ככתב על מוזיקה
    יהיה מעניין לקורא את אותה ביקורת היום
    אחלה כתבה…

  • בועז כהן  On 06/15/2009 at 23:38

    אין טעם לקרוא אותה היום.

    היא היתה רעה אז, והיא מגוחכת היום.

  • llaliiblue  On 10/14/2012 at 11:46

    תמשיך, תמשיך.

השאר תגובה

