"אני לא שומע גלגלצ" (כן. בטח)

"מדובר בהופעה אחרונה בהחלט"

(האחרונה בבארבי כפר-סבא, זאת אומרת. יהיו לנו כמובן עוד הופעות ב"צוללת צהובה" בירושלים, ב"מרתף 10" בחיפה, אחת ב"תמונע" בתל אביב, ואחר כך, נראה, אולי עוד כמה)

"נורא מרגש בשבילנו להיות כאן איתכם"

(כן, בטח. מרגש לאללה. גם בהופעה ה-200  בסיבוב הקאמבק הזה)

"אני אוסף חומרים חדשים לאלבום הבא, עוד מוקדם לדבר על זה"

(אין לי השראה, אין  לי כסף ואין לי כוח, חם פה ומשעמם ומה נפלת עלי הבוקר עם השאלות המעצבנות האלה?)

 אין שום סיכוי שנתאחד שוב, כל אחד עוסק עכשיו בפרוייקטים משלו"

(פרוייקטים  אמנותיים, שאי אפשר להוציא מהם שקל… רגע, יש לי טלפון משוקי וייס…
"קאמבק?  יש מצב, למה לא.  כמה אנחנו מקבלים על שלוש הופעות בקיסריה?)

 "זה לא איחוד בשביל כסף. אנחנו מתכוונים להקליט שירים חדשים"

 (נקליט איזה  שני שירים, ככה, שיישמעו בדיוק, אבל ב-ד-י-ו-ק, כמו הלהיטים שלנו מהאייטיז – וחוץ
 מזה מתכוונים, אתה יודע, מת-כוו-נים….הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, כידוע)

 "אנחנו לא יודעים כמה אלבומים מכרנו ואנחנו לא מתעסקים עם זה"

 (כן, ואנחנו גם לא עושים סמים ולא עשינו)
 

 

"זה ההדרן האחרון להלילה"

(אלא אם תבקשו עוד, ועוד, ובבקשה תבקשו)

"ההופעה ב-22.00"

(או ב-23:00, או ב-23:20,  מתי שיהיה מספיק קהל למופע החימום, או אחרי שבעל המועדון ייתן את ההוראה, או סתם מתי שיתחשק לנו להפסיק להסתחבק ולהתחיל לנגן. זה המזרח התיכון, הלו! זה לא אירופה פה)

 

"אתה רואה התפתחות מהאלבום הראשון שלנו ועד היום"

(מאז התקליט ההוא לא היה לנו אף להיט אחד)

"גלגל"צ הרסה את המוסיקה הישראלית"

(אבל, בוא'ינה –  בוא נדבר עם היחצ"נית,  שתבדוק מתי ישיבת הפלייליסט שלהם –  אני אמכור את אחותי הקטנה  בשביל להיכנס לפלייליסט)

 

 

"אני לא שומע גלגל"צ"

(אבל בני זונות, איך ב-9:12  בבוקר השמיעו את 'בית הבובות' וברבע לעשר את 'מטרופולין', וישר אחרי החדשות של ארבע שמו את נינט, ורק אותי לא משדרים?)

 

"זה לא ש'סלקום' כאילו התערבו בעשייה האמנותית שלנו"

(אבל הם מימנו את הקליפ לסינגל, והאלבום שלנו יופץ קודם כל למנויים שלהם)

 וגם:
 

"פורטיס משוגע"

"תעשה לי ילד!!!!"

"למה אריק איינשטיין לא מופיע?"

"הרוק הישראלי מת"

 

"אני אומר לך, הוא גאון"

 

"אמן בסדר הגודל שלו בחו"ל היה גר בבוורלי הילס ונוסע במרצדס"

 

"בלי להיט בפלייליסט של גלגלצ, חבל לכם על הזמן"

 

"אי אפשר להתחיל הופעות מוקדם. הקהל הישראלי לא יבוא"

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אלכס  On 12/14/2005 at 10:35

    פורטיס בהופעה עם ברי ענה על הקלישאה הזאת
    כשצעקו לו פורטיס משוגע ענה – אני מייצג אתכם

  • תמי  On 12/14/2005 at 10:55

    אבל גם קצת עצוב.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 12/14/2005 at 15:00

    http://www.notes.co.il/sharabani/11331.asp

  • שי פישר  On 12/14/2005 at 15:03

    "כל אחד יכול להבין מהשיר מה שהוא רוצה"
    (שלא יאשימו אותי בפשטנות)

  • אבינועם  On 12/18/2005 at 20:37

    ברוח הומוריסטית…
    לא היה לי זמן להתארגן על מחשבות ואסוציאציות אבל … ככה

    הקלישאות הן גם לפי ז'אנרים

    זמרי מזרחי:
    אני שר מה שהקהל דורש.
    -בתחילת הדרך הייתי מנגן מתי כספי, יוריה
    היפ, לד זפלין..
    -אני שר מהנשמה.

    זמרי כוכב נולד :
    -אני בוחר רק שירים שמרגשים אותי.
    -אני רוצה להביא את האמת שלי .
    -הגשמת חלום.
    -צביקה הדר , נשמה.

    זמרי הדור הקודם :
    -רק הזמן קובע מה השירים הטובים

    אלטרנטיביים :
    -אני עושה את זה בדרכי ( כאלה שלא יודעים לנגן בגרוש)
    -אני לא מוכן לכתוב להיטים (היית רוצה)
    -אני עובד על E.P (עוד שני שירים שצרב על דיסק)
    -אני באמצע הקלטות לאלבום השני (מי שמע על הראשון?)

    כל מי שנפגש עם פול מקרטני :
    -יש מגעים, אבל מוקדם לדבר על זה.

    כל מי שמובטל כרגע :
    -אני אוסף חומרים או אני בהקלטות או אני עובד על מופע ..נניח אינטימי.

השאר תגובה

