אלה היו ימים של ורדים

 

 

 

מרכזיה, מספר בבקשה

עברו שנים כה רבות. האם היא תזכור את קולי הסדוק שנחנק מדמעות?

"הלו, הלו, זאת מרתה? זה תום פרוסט, ואני מתקשר מרחוק, אבל לא חשוב המחיר כי עברו 40 שנה, אז מרתה, זה אני, זוכרת? בואי ניפגש לקפה ונדבר על הכל…
.
אלה היו ימים של ורדים, שירה ופרוזה ושל מרתה, לי היה אותך ולך היה אותי, לא היה מחר, ארזנו את העצב ושמרנו אותו ליום סגריר…
.
ואני מרגיש הרבה יותר מבוגר וגם את מבוגרת יותר. איך בעלך? ואיך הילדים?
את יודעת, גם אני נשוי. טוב שמצאת מישהו שיעניק לך יציבות, כי היינו צעירים ופזיזים כל כך, ועכשיו התבגרנו.
.
והייתי כל כך נמהר, אני עדיין כזה, וכל מה שהיה חשוב לי אז זאת גבריותי. כנראה שלא באמת נועדנו להיות ביחד, אבל מרתה, מרתה, אני אוהב אותך – האם אינך רואה?

ואלה היו ימים של ורדים, שירה ופרוזה ושל מרתה, לי היה אותך ולך אותי, לא היה מחר, ארזנו את העצב ושמרנו אותו ליום סגריר.

ואני זוכר ערבים שקטים
רועד
קרוב אלייך…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • viki  On 07/20/2014 at 17:14

    כל שנה מחדש וזה אחד מאלבומי החורף האהובים עליי ובמיוחד השיר הזה…
    תודה בועז שאתה מזכיר לנו/מגלה מהם הדברים הטובים בחיים.

  • איה  On 07/20/2014 at 22:34

    תודה רבה, איזה שיר… לא הכרתי אותו. תודה בועז.

  • שולי  On 07/21/2014 at 11:00

    פשוט נפלא. תודה

  • stochner  On 07/22/2014 at 12:44

    נפלא !

  • בני  On 07/24/2014 at 21:30

    שיר פולח לב ומרעיד בשר, התרגום נהדר. אגב, הזדמנות טובה להודות לך על ספר שלפני כך וכך שנים ציטטת בתוכניתך ב – 88FM את משפט הפתיחה שלו, רצתי לקנות, יישנתי על המדף כמה שנים, ולבסוף קראתיו השבוע – האלכימיה של התשוקה. מעורר. גם מחשבה.

  • איתן  On 08/19/2014 at 14:59

    השיר הזה אהוב עלי מכל, עוד מימי התיכון. כל כך חששתי להגיע למצב כזה עם אהובתי הראשונה,
    למזלי אצלי לא כך יהיה. (אהבתי רבות אחריה ובמידה ניכרת יותר)

  • אורן יד שלום  On 10/03/2014 at 7:41

    איזה יופי של בית יש לך
    איזה באסה שאתה לא כותב יותר

כתיבת תגובה

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

הצטרפו אל 1,068 שכבר עוקבים אחריו

